fredag 13 november 2009

Omtänksam man! ( Caring husband! )

Vi väntar besök i nästa vecka.Dotter Jenny och barn-barnet Kyle kommer på besök.Jag har oroat mig för att vi inte har någon stol åt honom, men det löste Göran igår.Han kom hem med denna stol, så nu sitter barnbarnet säkert.Det kan vara skönt ibland att sätta honom där, så vi får lite lugn vid matbordet.Jag kan inte jaga honom heller, eftersom jag går på kryckor.Mycket omtänksamt av min man att fixa stolen.


Jag har stickat färdigt halsduken åt min väninnan Birgitta.Den är stickad i Fame Trend, som jag fått av Veronica.Hoppas att den är tillräckligt lång, tror att den blev lite över 2,20 meter.Hon ville ha något lätt och varmt att vira runt halsen, nu när det börjar bli kyligt i luften.Jag hoppas att hon får den på måndag, den är i allafall på väg.

First picture: A chair for may grandson Kyle.
My daughter Jenny and my grandson Kyle is coming for a visit.I have been worried because we didn't have a chair for him.Feeding a child sitting on your lap, is hard and can be messy!But my husband came home with this chair yesterday evening.He is so wonderful and caring.Now we can have our meals and don't have to worry about chasing a 9 month child around.It's a bit hard for me because I'm using chrutches.

Second Picture.A scarf in Fame Trend.I got the yarn from my friend Veronica, earlier this autum.Another friend Birgitta fell in love with the colours and wanted a long scarf to wind aroud her neck, when it's chily.The scarf measures about 2.20 meters, so I hope it's anough.Anyway, he scarf is on it's way to my friends house.I hope she will get it on monday and that she will like it.

Inga kommentarer: