tisdag 24 november 2009

Nytt gips idag. ( Got a new cast today.)


Jag har varit till doktorn idag.Gipset togs av och stygnen bortagna.Min doktor gick inte med på att jag skulle ha ett mindre gips, så jag fick ett nytt gips upp till knät.Fyra veckor till, men jag kommer att bli stark i armarna av att gå på kryckor.Får ju mer sticktid förstås.Idag får jag ta det lungt, inte stödja på foten innan gipset har torkat.Det tar 24 timmar innan jag får stödja på hälen.

I have seen my doctor today.The cast came off and one nurse took the stitches.My doctor didn't allow me to have a smaller cast, så I got cast up to my knee,again.I will get very strong arms, walking on crutches, four weeks more.I get more time to knit.Today I have to be careful, because the cast hasen't hardened yet.It takes 24 hours before it's strong enough to put my heel down.

1 kommentar:

Marianne sa...

Stackars dig, det är tur du har stickning som hobby jag skulle inte klara ha gips så länge...