måndag 31 augusti 2009

Goda vänner och en färdig schal!


När jag var på stickcafé i onsdags, fick jag dessa läckra nystan av Veronica.Tack så mycket!Det var precis vad jag behövde som uppmuntran nu när jag sitter hemma.Jag har tur som har en så god vän.
Vad jag ska sticka av garnet vet jag inte än.Kanske en nu schal!Sedan har Veronica lovat komma hem och lära mig hur jag länkar till andras bloggar.Jag har redan glömt hur men gör.

When I attended our knittingcafé last wednesday.I got these lovely skeins from Veronica.It was just what I needed, to make me happy now when I'm stuck at my house.Thank you!I'm lucky that have such a good friend.
I haven't decided what to knit yet, maybe another schawl!Veronica has promised to come home to teach me how to link to other peoples blogs.I have already forgotten how to do it.

Blockad norrskenschal.Äntligen färdig.
My Nordern light schawl.

2 kommentarer:

stickveronica sa...

Passa på att njuta av att du kan sitta still med gott samvete och sticka i lugn och ro.

Bim sa...

Får man sådant garn så ska man sitta och njuta!!! är man sjukskriven och KAN sticka - sitt då lugnt och gör det!!! Ljuvligt garn så det ryker om det, hua...
Må så grankott...
ngn som bara än drömmer om att sticka - abstinens, nääää... (urk vad hon ljuger :P

Kan inte Veronika visa dig hur du lägger till att man kan välja att få länk direkt till sig också - inte att behöva gå omvägar för att komma rätt, hihihi...