lördag 5 september 2009

Vänner! ( Friends !)

I onsdags hämtade min väninna Birgitta mig och vi åkte till Arvika.Varje år försöker vi ta en tur och titta i affärer, loppisar och äta gott.I år fick vi ta det lite långsamt, eftersom jag går på kryckor, men vi hade en mycket trevlig dag.
När affärerna stängde, åkte vi till hennes sommarstuga i Värmskog.Där har vi tillbringat tre härliga dagar tillsammans.
Våra män kom ut i går kväll.Då hade vi lagat en mustig höstgryta,äppelpaj till dessert.
Min Göran hade med sig post, en alldeles underbar present från Ulrika.Tack så mycket!En deckare och ett nystan garn, för att trösta mig efter olyckan.

Last wednesday, my friend Birgitta took me to Arvika.A little town in nothern Wermland.Every year, we go shopping, looking at secondhand stores and have a nice meal at an restaurant.This year,we had to take it slow, because I'm on crutches, but we had a very nice day.When the shops closed, we went to her summercottage in Wermskog, where we spent tree lovely days together.
Our husbands joined us last night.We made a stew for dinner and an applepie for dessert.
My husband Goran brought my mail, a wonderful gift from Ulrika,Thank you so much!A thriller and a skein of yarn, to comfort me after my accident.

Inga kommentarer: