söndag 7 juni 2009

Väntan på barn och barn-barn!

Nästa vecka kommer en del av våra barn hem.Jenny har med sig mitt barn-barn Kyle och vi ser fram emot att ha en baby här.Göran har satt ihop bilbarnstolen.Den kan användas som babysitter och gunga.När mina barn var små fanns det inga bilbarnstolar, men då gick inte bilarna så fort.
Next week, some of our children will come home.Jenny has our grandchild Kyle with her.We are looking forward to have a baby in our house.Göran has put the child safety carseat together.It can also be used as a babysitter and a rockingchair.When my children grew up, there was no safetyseats like this, but then the cars didn't get up in todays speed.


Medan jag väntar stickar jag på olika projekt.Så här långt har jag kommit på Kauni schalen.
While waiting, I'm knitting on different projects.This is so far I have knited on the Kauni schawl.

Inga kommentarer: