tisdag 9 juni 2009

Redo för barn-barn!

Nu är det snart dags.I morgon kommer min dotter och barn-barnet.Jag tänkte först lägga Kyle på golvet, på en madrass.Efter lite funderingar, köpte jag en begagnad spjälsäng på blocket.Fick madrass och spjälskydd med på köpet.I går sydde jag underlakan, delade ett stort lakan i två och sydde kanterna.Täcke och påslakan köpte jag på Myrorna.Tvättade delarna och torkade ute i friska luften.Fleecefilten hittade jag hos Olssons, i fyndhörnan, och leksakerna är nyinköpta.
Hoppas lilla Kyle sover gott i sängen, den är bäddad med mycket kärlek.

It's soon time to welcome my daughter and grandchild.First I thought of laying a mattress on the floor for the baby.After thinking very hard, I bought a crib on Blocket ( swedish e-bay ).It came with a matress and covers for the sides.Last night I ew two sheets.Today I bought a cover and a sheet on secondhand.Washed everything and dryed them outside.I found the fleece at Olssons,ín the bargaincorner.The toys are new.
I hope that Kyle will sleep well in his bed, it's made with lots of love.

Inga kommentarer: