lördag 2 februari 2008

Vänner.




Det lönar sig att fylla år.Titta vad Veronica stickat åt mig.Ett par jättefina vantar! Prescis vad jag behöver, nu när det är snö och kallt. Jag hinner inte sticka åt mig själv, så det var en välkommen present.

Hur det går med Görans tröja? Jag håller på att sticka ärmarna först för att kunna passa in dem på bålen. Ärmar är tråkigt att sticka och det går minst sagt långsamt.Under tiden leker han med sitt flygplan. Det flyger överallt i rummet och ställer till oreda. Ja se pojkar, de blir aldrig vuxna.
Han har skottat snö ute, så lite arbete har blivit utfört idag. Annars vill jag mest vara inne och kura.
Jag har putsat glasdörrarna i mitt garnskåp.Visar bilder när jag flytat in garnerna.

2 kommentarer:

bonnmoran sa...

Du ska vara lycklig du som har fått såna fina vantar av Veronica, vilket jobb hon har lagt ner. Hon måste tycka om dig jättemycket.... säkert gillar du henne med :o)

Christina från Trollhättan

Bim sa...

Hm, härliga vantar du fick av Veronica!!!
Hrm, står han där och lekar än? ;)
Må så gott... västvärmländskan... kramis, ngn som skulle göra mycket för att få vara med på stickcafe igen... största joxet just nu - förkylningen!!! blääää...
Känner mig som jag behövde piggas upp lite - och saknar er och allt garn att gå och klämma på... inspirationen mm... suck...