måndag 25 februari 2008

Den som väntar på något gott.........

Den här helgen har gått fort.Först kom min svägerska Lena ( från Uddevalla ) i torsdags, och stannade över natten.Sedan kom min väninna Birgitta, hennes dotter Kristina och kompisen Isabella och låg över till lördagen.
På lördag var vi på 70-årskalas och blev väl trakterade med en massa god mat.
På söndagen var vi tilbaka till verkligheten och fick städa och tvätta.Det blev inget stickat denna helgen och mina projekt framskrider med myrsteg.

Veronica skrev om vår Stockholmsresa.Oh, vad jag längtar. Inta bara själva resan, som kommer att bli underbart rolig med Veronica som sällskap. Såå roligt att träffa Ulrica, Sofia och Marcus igen. För att inte tala om själva mässan. Jag bara fantiserar om allt underbart som finns där.
Håller hårt i plånboken, inte ett enda nystan har jag handlat denna månad! Duktigt, eller hur!
Fast bara jag kommer till mässan lättar jag på penningpungen.Ska försöka handla klokt, men med mitt garnberoende så är det svårt. Får väl be mina vänner att nypa mig, när jag vill köpa allt jag ser.

Inga kommentarer: