söndag 1 februari 2009

Födelsedagfirande!

Nu har jag fyllt år.Blev, enligt maken, 37½ år.P.g.a badrumsrenovering, så blev det ingen stor fest, utan jag får bjuda gäster i omgångar.Vi har tänkt att ha en större fest när Göran fyller 37½ i höst.
Mina syskon och grannar kom med blommor och presenter.Veronica har stickat en alldeles underbar schal till mig, av Maria fick jag örhängen med hängande blad på.Ulrika och Veronica har bjudit mig till Grötö på stickkurs.Av min väninna Birgitta fick jag två dyra behandlingar på skönhetsalong och inbjudan till Grönbo med underhållning och övernattning., släkten gav mig presentkort på två skönhetssalonger.Göran tar mig på en teater i Göteborg och av barnen fick jag presentkort på en juveleraraffär.Presentkort på Systembolaget och goda viner.
Jag fick ockå gratulationskort från mina syskon i USA.
Jag känner mig enormt uppskattad och är alldeles överväldigad.
Ett stort TACK, till alla vänner och släktingar.



Schalen som Veronica stickat till mig.Den är så fin och tänk på alla timmar hon har lagt ner på att sticka den.Garnet är ljuvligt i färgen och jätteskön att ha över axlarna.

Blommor och presntkort.

Jadå, jag hann ett par varv på babykoftan innan gästerna kom.För övrigt så är det inte så mycket tid att sticka nu.När jag kommer hem från jobbat så får jag börja med att städa efter snickarna.Det är byggdamm överallt.denna vecka kommer muraren och ska lägga golv. Jag kommer att lägga in bilder på våra färdiga badrum, så fort de är färdiga.Det kommer bli så fint och den som väntar på något gott..

I have had my 37½ birthdaycelebration.As our two bathrooms are remodeled, I can't have so many guests at one time.But My husband has his birthday in october, them we will have a big celebration.
I got so many things, one is the schawl that Veronica made for me.I also got giftcard for beautyttreatments, beautyproducts, jewlere and vine.My husband is takeing me to a play and dinner in Gothenburg.One of nmy friends made a pair of earrings with hanging leaves in silver.I am owerwhelmed and feel the love from everyone.
I have'nt had time to knit.When I'm home from work, I have to clean our húse from all the dust from tearing out stuff from the bathrooms.Next week the bricklayer will do the the walls and floor in the masterbathroom.More white dust and dirt to clean.
I will post pictures when they are done.It will be beautiful when everything is in place.

1 kommentar:

Inger F sa...

Å vad jag längtar efter att få fylla 37½!

GRATTIS !
i efterskott!

//IngerF