onsdag 21 januari 2009

Renovering!

Jag har inte haft tid att blogga sedan jul.Nu renoverar vi våra badrum.Ett mindre i övervåningen och det större på nedervåningen. Göran har alltid fattat snabba beslut.Andra människor får drömma och titta i många kataloger, jag har fått två två dagar på mig att bestämma kakel, klinkers, tvättställ o.s.v.
Är man gift med en militär så får man vänja sig.
När det hela är över, förhoppningsvis om två veckor, så blir det jättefint.Vi behövde verkligen nytt, var jättenära att få en vattenskada i det övre duschrummet.


Det blir mycket skräp när man tar ut allt ut ett badrum.

Undrar hur utrymmet ser ut sedan vi fått in allt.Mer bilder kommer allteftersom arbetet fortskrider.

Just nu löper stickningen långsamt.Håller på med en babytröja i Regia.Barn-barnet har inte kommit än, så jag har tid på mig.

Remodeling bathrooms!
We have finally decided to remodel our bathrooms.One smaller upstairs and the main bathroom downstairs.My husband Goran, has always made fast decicions.He is a military.When other people can look in catalogues and dream about luxury bathtubs, I got two days tio decide furniture and material.
When everything is over, hopefully in two weeks, it will look a lot better then before.
I will post more pictures when the work is finished.

Knittting is very slow.I'm knitting a babysweater in Regia,my grandchild hasen't arriwed yet.

Inga kommentarer: