torsdag 18 september 2008

Överraskning.

Jag kom hem i onsdags och hade en överraskning som väntade på mig.Karin, som bor i Snohomish USA, hade skickat garn och ett fint kort till mig.Tack så mycket, Karin.Det är ett underbart schalgarn och jag ska försöka att sticka något fint av det.
When I came home, last wednesday, there was a package waiting for me.Karin, who lives i Snohomis USA, sent yarn and a beautiful card.Thank you, Karin.Its a wonderful laceweight yarn and I will try to knit something nice.

Jag har också stickat ett par vantar i Sarek och tovat dem.Någon gång måste jag visa något som blir färdigt på bloggen.Vantarna kommer att hålla mina händer varma till vintern.
I have knitted a pair of mittens i Sarek, and washed them in the washer.I have to show something on this blog that I have made.The mittens will keep my hand warm during the winter.

2 kommentarer:

Marianne sa...

Jättefina vantar.
Jag har ju vunnit två nysan sarek och vet inte riktigt vad jag skall göra. Hur många nystan gick det åt till dina vantar? räcker det med två.

Irene sa...

Hej Marianne!

Jag köpte tre nystan, men det sista nystanet använde jag bara till sista tummen.Kanske du kunde använda en anna färg till tummarna.Jag delar gärna med mig av garnet.