måndag 8 september 2008

Höst!

Jag kan inte lägga in några bilder idag, då vår dator är hos doktorn.Plötsligt lade den av och det blev sjukskrivning.
Jag stickar på vantarna i Sarek ( se Barbros Blogg ), samt den lilla tröjan till mitt blivande barn-barn.
Vantarna är nästan färdiga, fattas bara tummarna och jag hoppas att jag kan tova dem i kväll.
Annars så är vädret förfärligt tråkigt.Regnet strilar ner och jag önskar lite sol.

I can't post any pictures today, because our computer is visiting the computerdoctor.It just stopped working and had to call in sick.
I'm knitting on the mittens in Sarek ( in Barbros Blog )and the little sweater to my grandchild, who is not born yet.The mittens are almost ready, I hope to knit both thumbs tonight and I will throw them in the washer to shrink.
The weatjher is soo boring.It's raining every day and I wish for some sun.

Inga kommentarer: