lördag 29 december 2007

Julefrid!

Nu har julen kommit och gått.Jag jobbade julafton och kom instörtande lagom till Kalle Anka. Ungdomarna och vi åt gott och gav varandra lite julklappar.Mellanpojken Andreas stannde kvar över natten, så vi hann att umgås lite.Annars så ser jag mina vuxna barn alltför sällan, eftersom alla bor på annan ort.


Någon stickning har jag inte hunnit med.Ska börja på ett par vantar i svart och vitt.Återkommer med bilder när datorn vill samarbeta.



Regnet öser ner och någon nyårsstämning vill inte infinna sig.Men jag hoppas på bättre väder, det ska bli kallare enligt vädret på TV.



Gott Nytt År på er alla därute.

2 kommentarer:

Inger F sa...

Hej Irene!

God Fortsättning!
Och välkommen till "Blogg-Träsk".
För min del började det med stickning, men det gick snart över i fotografier och kåserier. du kanske är bättre disciplinerad än jag? Men ett eller annat stickat får jag ju ur händerna emellanåt. Vi ses på nästa café!

/IngerF

Bim sa...

Ja, god fortsättning på dig...
Och julen varar ända fram till påska, så det lever vi på va? ;)
Må så gott... västvärmländskan... kramis och sköt om dig... sticka lugnt...