söndag 9 maj 2010

Barn-barn och livet. ( Grandchildren and life itself.)

Förra helgen var jag i Göteborg och hälsade på barn och barnbarn.Här är ett foto av Barn-barnet Kyle, i sin nya tröja, som mormor stickat.(Last weekend we visited children and our grandchild Kyle in Gothenburg.Here is Kyle in his new sweater, knitted by grandma.)


Idag har jag och Göran varit i Munkedal och hälsat på hans föräldrar.Far-far fyller 87 år.
Hemma blir inte så mycket gjort, p.g.a alla resor.Stickar på en Clapotis i rosalila Delight.Jag hann i alla fall och fixa till en korg, som jag hittade på stan.Den var grå och inte så fin,men med lite tyg och spets, så blev jag riyigt nöjd.Jag har också tyg till en köksgardin, som jag ska sy någon dag.
( Today, Goran and I have visited his parents in Munkedal.Grandpa celebrated his 87:th birthday.
I'm not doing so much at home, because of all travelling.I'm knitting on a Clapotis in pink-lilac Delight.I found a grey basket in a shop.It didn't look so nice, but with some fabric and a little bit of lace it came out rather nice.I also have some material that I'm going to make a curtain for my kitchenwindow, som of these days.)

Inga kommentarer: