torsdag 10 december 2009

Julstök. (Christmaspreparations.)

Det är ganska stilla på alla bloggar just nu.För min del kan jag inte lägga ut bilder på det lilla jag stickat eftersom det är julklappar.Bilderna får komma efter jul.
Just nu håller jag på med Ishbel, ska börja på spetskanten, och ett par muddar i drops Alpacka.Jag fick repa upp schalstickningen en gång då jag fick mer maskor på den ena sidan, vet inte alls hur det gick till.Jag provar på skuggstickning och hoppas att det blir bra.Annars linkar jag på med mitt gipsben.Har tid den 29/12 för att ta bort gipset och ser verkligen fram emot att bli fri!


Lussekatter (Safranbuns)

Bondkakor och mandelmusslor.I det högra hörnet syns min muddstickning.(Swedish christmascookies with almond.The ones in the jar is called farmerscookies and on the table clamcookies.In the rihgt corner my present project in shadowknitting.)

I don't have so much to put on my blog.I have knitted some christmasgifts, but have to wait to show the pictures after my friends recieved the gifts.
I'm knitting on my Ishbel, today I will start on the lace.I have to frog the first trial,when I discovered that I had to many stiches on one side.Don't ask me how it happened.But now I'm on the rihgt track again.
I'm also trying to make mittens in shadowknitting.I'ts relaxing and I hope it will turn out nice.
I'm walking on my casted leg, have an appointment for taking the cast off at dec 29.Then I will be free!

Inga kommentarer: