tisdag 27 oktober 2009

Här är jag!

Jodå, jag är här men har inte haft tid att blogga.Göran har fyllt 60 år, vi har haft några kalas och även gjort några små resor.Tiden räcker inte till för allt jag vill.
Hade Veronica och Maria på middag, då de bägge fyllde år i förra veckan.Det var mycket trevligt.
I söndags var jag och en väninna på bio " Flickan som lekte med elden".Den är mycket sevärd, även om man har läst böckerna.Jag älskar deckare och skådepelarna spelar karaktärerna så bra.
På stickorna sitter en halsduk i Fame trend.En väninna har beställt den och jag har en meter kvar, så jag går och stickar lite till.Hoppas att det är något bra på TV:n i kväll.
På arbete vaccinerar jag hela dagarna mot svininfluensan.Vi är ett jättebra gäng och får träffa så mycket trevliga människor.Det känns bra.
Jag gillar inte att vintern närmar sig, men försöker tänka positivt.Tända ljus och dricka gott thè, samt klappa garn.Jag kanske överlever den här vintern också!

Inga kommentarer: