tisdag 21 oktober 2008

Vänner!

Tänk att jag har så underbara vänner.Jag bara nämde att jag var lite nere för att det börjar bli mörkt och ruggigt och vips, så kommer det presenter.
Men det är inte bara presenterna som värmer mitt hjärta.Att någon lyssnar när man känner sig nere och får en att skratta, är värt mer än all guld i världen.Tack så mycket, Ulrika-Sofia och Markus.
I'm so fortunate to have wonderful friends.I just mentioned that it's getting darker and little cold, so my friends sent me gifts to lighten up my mind.
It's not just the gifts that warmes my heart.That someone is listening when I feel down and makes me laugh, it's more worth then all gold in the world.Thank you so much, Ulrika-Sofia and Marcus.

Jag tycker om örhängen och det var precis vad jag fick.Tomteörhängen att ha till Jul, eller när jag vill pigga upp mig.
I love earrings, andthat was exatly what I got.Santa earrings to wear om Christmas or when I want to feel happy.

Titta bara här vad Markus har färgat åt mig.Ett sockgarn i ljuvliga färger.
Look what Markus sent.Handcolored sockyarn in beautiful colours.

Inga kommentarer: