onsdag 15 oktober 2008

Virus!

Vi har haft virus på datorn och jag har inte kunnat blogga.Dessutom var det något program som tog alla lösenord, så jag har suttit och ändrat på alla mail och andra ställen.
Det var Göran som laddade ner musik och såg inte att det var med virus.Datorn blev alldeles tokig och jag troddeatt vi skulle få lämna in den igen.Som tur var så fixade han det alldeles själv.
Nu har jag stickat en mössa till vintern och fått färdigt babytröjan till mitt blivande barn-barn.Hen eller hon kommer i february nästa år.
Jag kokade marmelad av plommon och nektariner,med kanelstång i.Den brukar mina bekanta fråga efter varje höst.
Our computer was invaded by a virus, so I couldn't write on my blog.A program that took all my passwords, so I have been busy changing the passwords on my mail and other places that required passwords.Our computer got completely crazy and I thought that we had to get it to a repairshop again.But luckily, Goran could fix it by himself.
Now I have fihished a cap to wear when it's getting cold and finished tha babysweater to my future grandchild.He or she will arrive in february next year.
I made some marmelade of plums and nectarines,with whole cinnamombark.This marmelade is very popular among my friends,and they are always asking f I can make some.


Stickad mössa i alpacka.Knitted cap in alpacka.

Höstmarmeklad. Autum marmelade.

Babytröja.Babysweater,

Min dotter bor i Göteborg, så jag tror att barn-barnet blir en sjöman eller sjökvinna.
My daughter lives in Gotheburg (

Inga kommentarer: