onsdag 11 juni 2008

Studentbestyr!

Ja, vi har vår sista studentfest och det har inte blivit något stickat alls.
Mest har vi planerat, handlat, bakat,och städat.För att inte tala om putsa fönster och byta gardiner.Jag har bytt i vardagsrummet och i vårt sovrum, sedan tog energin slut


Av en av mina goda vänner fick jag "Country", en jättetjusig tidning som är motsvarighet till svenska Land. Hon spar alltid tidningen till mig och det ska bli en njutning att lägga upp benen och läsa en stund.

Sedan kan jag alltid sitta på altanen och titta på mina pioner.Förra året var de inte utslagna, när vi for till USA och när vi kom hem var de utblommade.Men i år kan jag njuta av de fina blommorna.
Göran och jag har arbetat i trädgården också.Jag har inte hunnit att sätta några kryddväxter än, men det får bli efter studentfesten.

Inga kommentarer: