lördag 21 juni 2008

Midsommarfirande!





Göran och jag har firat midsommar hos vår vänner som har en sommarstuga i Värmskog.Vi hade en härlig midsommarkväll.Tack, Birgitta och Göran!
( Våra män heter bägge Göran, ibland blir det lätt förvillande när vi pratar med varandra.)
Jag jobbade på midsommarafton, til 15.30, så det blev inget dans kring stången.Dock blev det god mat och långpromenad på kvällen.Taxen Lova var med och bevakade så att hon fick lite fläskfilé också, sillen var hon inte intresserad av.
Idag har vi varit på loppis.Bland alla andra fynd så hittade jag dessa sticktidningar.Kunde inte motstå att ta med dem hem.Härliga eller hur!
Stickandet är det dåligt med, men ska försöka skärpa mig.Just nu måste jag plantera ut mina pelargonierskott, som har fått rötter.

Inga kommentarer: