söndag 22 mars 2009

Datorstrejk!

Nu har datorn strejkat igen, så jag kan inte lägga in några bilder,Som tur är har vi en bärbar dator, så jag kommer in på bloggen.
Jag vet, har inte varit så flitig att blogga, men att bli mor-mor och samtidigt vara mitt uppe i en renovering är jobbigt.just nu har jag fullt upp att städa, köpa barnkläder och sköta mitt jobb.
Till helgen ska jag till Grötö, men Veronica och Ulrika.Det ska bli såååå roligt.Jag håller på att sticka en liten babytröja i Lanett och en schal i Marks och Kattens linen.Jag ska ta med lite presenter till Ulrika och på söndagen så ska vi åka till min dotter.Måste bara pussa på lilla barn-barnet.man måste ta alla tillfällen i akt när vi bor så långt ifrån varandra.
Näsat inlägg kommer med bilder från Grötö, hoppas att datorn är fixad till dess.

Inga kommentarer: